Warning: get_object_vars() expects parameter 1 to be object, null given in /home3/philwil/public_html/kanafvallenineenweek.nl/wp-content/themes/IMGiant/functions.php on line 2287

Afvallen Na Bevalling Moeilijk?

afvallen na bevallingAfvallen na bevalling kost tijd, maar het is mogelijk. Concentreer je op het eten van gezonde voedingen en includeer fysieke activiteit in je dagelijkse routine.

Als je zoals de meeste nieuwe moeders bent, sta je te popelen om jou moederschap kleren achter in de kast te hangen. Gelukkig is er geen geheim om gewicht te verliezen na bevalling. Het neemt gezonde voeding, een verplichting naar lichamelijke activiteiten – en veel geduld. Vergeet niet, ook, er is meer dan gewichtsverlies na de zwangerschap dan alleen om in jou favoriete spijkerbroek weer te kunnen passen. De verloren kilo’s kunnen jou helpen voor een levenslange goede gezondheid.

Wanneer je zwanger was, is het waarschijnlijk dat je jou eetgewoontes hebt veranderdt om jou baby’s groei en ontwikkeling te ondersteunen. Na de zwangerschap, is goede voeding nog steeds belangrijk – zeker als je borstvoeding geeft. Het maken van verstandige keuzes stimuleert een gezond gewichtsverlies na de zwangerschap.

Focus op fruit, groenten, volle granen en magere eiwitbronnen. Voedingsmiddelen hoog in vezels – zoals fruit, groenten en volkoren granen – geven je veel belangrijke voedingsstoffen en helpt jou om langer vol te voelen. Andere voedzame keuzes bestaan uit vetarme zuivelproducten, zoals magere melk, yoghurt en magere kazen. Gevogelte, de meeste vis, bonen en mager rund en varkensvlees zijn goede bronnen van eiwit. Vermijd verleiding, en omring jezelf met gezonde voeding. Als ongezond voedsel te veel verleiding veroorzaakt, hou het buiten de huis. Eet kleinere porties. Misschien wil je de traditionele gerechten ruilen voor kleinere, meer frequente maaltijden. Geen maaltijden overslaan of beperken van de hoeveelheid groenten en fruit in je dieet, anders mis je vitale voedingsstoffen. Eet alleen als je honger hebt. Als je angstig of nerveus bent, of als je gewoon denkt dat het tijd is om te eten, leid jezelf dan af. Neem je baby voor een wandeling, bel een vriendin of lees een favoriete tijdschrift. Het is dus niet al te moeilijk om af te vallen na bevalling, wees geduldig met jezelf. Geleidelijk gewichtsverlies is altijd het beste voor je lichaam.

Nog niet tevreden en wilt een duidelijke oplossing bekijk dan mijn een van mijn favoriete afval programma’s.

Om jouw gezondheid en conditie,

Laura van Beek


Gerelateerde artikelen:
Afvallen Rond Je Buik
Ziekenhuisdieet In Detail
Het Belang Van Water Drinken

Leave a Reply